Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Banned www.desirulez.net
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    475

    T

    Default ★☆★ 2nd Episode dR Khatron Ke Khiladi ★☆★ Hash vs dR Boy

    Follow us on Social Media







    Khatron Ke Khiladi - Episode 2


    Hash Vs dR Boy


    [DOWN]dR Champ: Take Place Camera And Action

    HASH:

    Sαятнαк: a yo pplz
    welcome to da show, today we have BhAviK and HASH

    HASH: thank you for having me

    Sαятнαк: Founder vs Founder
    no problem didnt find anyone else

    dR Champ:

    HASH: is he even alive ?

    Sαятнαк: ok ok

    BhAviK: i was prayin u know

    Sαятнαк: lol
    i didnt know

    HASH: good boy

    Sαятнαк: KKK added ... ok lets go on with this show

    dR Champ: So Lets Begin Sarthak

    HASH: who is BhAviK

    dR Champ: I will tell you backstage

    Sαятнαк: First Question
    What is the largest coffee growing country in the world
    A.Brazil B.China C.Canada D.India

    BhAviK: a

    HASH: brazil

    Sαятнαк: ok ok BhAviK gets this
    first
    its 1-0

    dR Champ: Yup

    BhAviK:

    dR Champ: 1-0 BhAviK

    HASH: oh we can say letter?

    Sαятнαк: yup

    HASH: gota tell the rules if u wanna make this a hit show

    BhAviK: me playing 3rd time

    Sαятнαк: next question

    HASH: lol BhAviK

    dR Champ: first person answers gets the point

    BhAviK: how many total questions?

    HASH: im about to piss my pants

    dR Champ: 5

    HASH: buhat khatra hai re

    dR Champ: NexT StunT

    BhAviK: 5 stunts

    HASH: jaldee poch i gota take a leak

    Sαятнαк: 5 questions man
    its 1-0
    next question
    Second Question
    Who was the First Republican President of USA
    A. George Washington B.Abraham Lincoln C.Samuel Adams D.George W Bush

    BhAviK: d

    HASH: c

    Sαятнαк: wrong
    both wrong

    BhAviK:

    Sαятнαк: its B

    BhAviK: aha

    HASH: loll

    dR Champ: Moving On

    BhAviK: i thot so

    dR Champ: 3rd Question

    Sαятнαк: lol

    Sαятнαк: now third Question
    UNO stands for
    A.United Nation Organization
    B. Unnamed National Office
    C. Unidentified Numeric Object
    D.Unseen Nigerian Object

    BhAviK: a

    HASH: a

    Sαятнαк: BhAviK gets fast
    2-0 now

    dR Champ: Ya

    Sαятнαк: 3 more questions to go

    HASH: damn is this thing slow or something

    dR Champ: He Is One Fast Boy

    BhAviK: 20mb connection

    HASH: im on 1.5mb

    BhAviK: lol

    dR Champ: 4th NoW

    Sαятнαк: fourth Question
    Which place is known as the roof of the world
    A.Tibet B.Nepal C.China D.Japan

    BhAviK: b

    Sαятнαк: wrong

    HASH: a

    Sαятнαк: right

    BhAviK: lol

    Sαятнαк: 2-1

    dR Champ: YuP

    HASH: only chance i have is if he gets wrong

    dR Champ: 5th And Last Lets Find Out If HASH Ties It

    BhAviK: nope, if u get rite

    Sαятнαк: Fifth Question
    What year did Nintendo Wii Came Out?
    A.2005 B.2006 C.2007 D.2008

    BhAviK: a

    HASH: b

    Sαятнαк: 2-2

    BhAviK:

    HASH:

    Sαятнαк: ok ok.. last tiebreaker Question

    HASH: oh we gota do tiebreaker

    BhAviK: HASH on hat trick

    HASH: ask something really really hard

    BhAviK: ya so HASH dont get it

    HASH: ask something for which we have to google for

    BhAviK:

    Sαятнαк: What is Nickname of Ney York City
    1.Big apple 2.Big Mango C.city of houses D.Wall Street City

    HASH: 1

    BhAviK: d

    HASH: a

    Sαятнαк: lol HASH is right
    BhAviK:

    Sαятнαк: 3-2.. its over muahahaha

    BhAviK: wow n i live in new york

    HASH: i know right

    Sαятнαк: HASH is the winner

    Sαятнαк: thanks for participating people
    peace

    BhAviK: pc

    HASH: bye[/DOWN]

    = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

    HASH vs BHAVIK

    Final Score: 2-2

    Tie-Bracker Round: HASH

    Winner: HASH
    Last edited by Champ20; 08-12-2009 at 11:03 PM.

  2. #2
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    4,930

    T

    Default

    done editing tried my best

    @ good show keep it up

    congo hash

  3. #3
    Coolbie www.desirulez.net
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    earth
    Posts
    347

    T

    Default

    man Bhavik nice editing
    Congratz Hash ur da first real winner
    Don't be so humble - you are not that great.


  4. #4
    I am Brown so ARe you DOwN? www.desirulez.net
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    5,309

    T

    Default

    last one was wack...dis one is good KEEP IT UP
    sorry dude .... Hash

  5. #5
    The Creator :) www.desirulez.org
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    11,198

    T

    Default

    u getting better dR champa i like this episode hash behna made it better






  6. #6
    dR Founders www.desirulez.org
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    USA
    Posts
    3,717

    T

    Default

    lol i tried to make it funny anyways good editing whoever did it lovely



  7. #7
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    υηιтє∂ ѕтαтєѕ
    Posts
    303

    T

    Default

    WOW!
    this show deff. has khatra

    but u guyz didnt kno First Republican President of USA???

  8. #8
    |ℓινє ☮|ℓσνє ❤|ℓαυgн ☺| www.desirulez.net
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    4,328

    T

    Default

    Very gud show buddddddyz.. n keep up da gr8 hostin

    Congo Hashy









  9. #9
    Administrator www.desirulez.netwww.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Belgium
    Posts
    3,948

    T

    Default

    owa ki baat hai....guys nic epo champ..

    jo jita ohi sikander..









  10. #10
    σℓ∂ ρяιтнνιяαנ нαυнαη www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    2,446

    T

    Default

    wow thats awesum





  11. #11
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    May 2008
    Location
    Canada
    Posts
    2,400

    T

    Default

    i like that u made the eppy small this time so atleast we can read the entire thing






  12. #12
    Banned www.desirulez.net
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    475

    T

    Default

    thanku hero i just wanna say

    dR Boy U Rock

    Thanku Cast And Crew For Helping Set Up A Great Episode Thanku Very Much

  13. #13
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    3,324

    T

    Default

    lolzzzzzzzzzzzzz

    nice showwwwwwwwwwwww
    mai F ko F hee Bolta ho lolzzz

  14. #14

    Default

    very nyce.....

    congo hashy




    ()

  15. #15
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Calgary,Canada
    Posts
    2,212

    T

    Default

    lol congoo hash .... nice show

  16. #16
    Coolbie www.desirulez.net
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Canada
    Posts
    480

    T

    Default

    this thread was so long

    great show guys

  17. #17
    Coolbie www.desirulez.net
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Canada
    Posts
    480

    T

    Default

    congrats hash

  18. #18
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    υηιтє∂ ѕтαтєѕ
    Posts
    303

    T

    Default

    Quote Originally Posted by dR Champ View Post
    thanku hero i just wanna say

    dR Boy U Rock

    Thanku Cast And Crew For Helping Set Up A Great Episode Thanku Very Much
    ur welcome

  19. #19
    dR Rockers www.desirulez.net
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    y u care
    Posts
    942

    T

    Default

    nice show
    very kharta





  20. #20
    Coolbie www.desirulez.net
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    For me To Kno..n U to Find out..
    Posts
    828

    T

    Default

    u guys r dumb!!..JK!!


 

 

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •