Results 1 to 11 of 11

Thread: Hai thar

  1. #1
    dR Contributor www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Why in the blue hell would you wanna know?
    Posts
    18

    T

    Post Hai thar

    Follow us on Social Media







    Ohai there, My name is Ali. I'm from Lahore. Recently I just got mad because of the world being so gay with pay channels and shit, so I thought why not watch wrestling and/or movies on youtube?!? I went to youtube searched for (example) RAW and I found part 1 hooray ! Now I clicked at Part 1, Watched it. Oh goodie whats gonna happen at Part 2?!? I clicked at Part 2 and woosh its blocked because of f'ing youtube. So one day I found an episode with dR's link and came over here to watch Elimination Chamber 2011 live which was yesterday, wasn't really epic didn't have any blood..I was expecting Kurt Angle or Goldberg or Undertaker to return instead of Big Show..Anyways in overall that PPV wasn't really great. So Anyways that's how I stumbled upon dR, I have been watching WWE episodes uploaded by dR for alot of months but never registered on the forums. So now I'm here. Hello!
    My biography? I'm not a nerd, I'm not a pro gamer, I'm not rigged, I'm not into fighting with bullies, I dont get bullied, who am I?!? That's what I myself wonder all the time..
    HALLO I R PAKISTANI TOO. wsalam.

  2. #2

    Default

    hellowz..welcome to dR....

    njoy




    ()

  3. #3
    The Creator :) www.desirulez.org
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    11,198

    T

    Default

    welcome to dR Ali






  4. #4
    dR Contributor www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Why in the blue hell would you wanna know?
    Posts
    18

    T

    Default

    Thank you guys
    Thank to be thanked.

  5. #5
    "dR's Only Billionaire" www.desirulez.net
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Alert, Nunavut, Canada
    Posts
    2,694

    T

    Default

    Hi (Salaam) Reaper (Ali from lahore ) and welcome to dR
    Last edited by Akili; 03-26-2011 at 03:51 PM.






    The meaning of the name Akili is 'Wisdom, intellect, sense'.

  6. #6
    Administrators www.desirulez.net
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Sea Side
    Posts
    9,872

    T

    Default


    welcome to dR

  7. #7
    dR Contributor www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Why in the blue hell would you wanna know?
    Posts
    18

    T

    Default

    Meh, you guys seem pretty nice ^_^
    Thank you, thank you, why thank you! (-In the sense that I'm performing on stage..)
    Thank to be thanked.

  8. #8

    Default

    lol....yesh yesh we all r bherry nycee
    (in d starting)
    Last edited by PєαнуLιισυѕ✿ܓ; 02-22-2011 at 05:06 PM.




    ()

  9. #9
    dR Contributor www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2011
    Location
    Why in the blue hell would you wanna know?
    Posts
    18

    T

    Default

    Quote Originally Posted by PєαнуLιισυѕ✿ܓ View Post
    lol....yesh yesh we all r bherry nycee
    (in d starting)
    In the starting? D:
    Thank to be thanked.

  10. #10

  11. #11
    Master of dR www.desirulez.net
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    2,009

    T

    Default

    LOL this was some introduction

    To Dr


    Edit :- http://www.desirulez.net/showthread.php?t=554743

 

 

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •