Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 20 of 81
  1. #1

    Smile Meet The Person Above You

    Follow us on Social Media







    Would You Like To Meet The Person Above You? YES or NO? WHY?
    Pyar Na Dil Se Hota Hai, Na Dimaag Se...
    Pyar To Ittefaq Se Hota Hai.
    Per Pyar Karke Pyar Hi Mile...
    Ye Ittefaq Kisi Kisi Ke Sath Hota Hai.



  2. #2

    Default

    Thanks For Sharing!!!!!

  3. #3

    Default

    ummm...Sure!..


  4. #4
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    May 2008
    Posts
    2,400

    T

    Default

    Thanks for sharing






  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by charmz View Post
    Thanks for sharing
    i kno!..
    i Was gonna Say sumthing..But didn't Wanna be Rude!!

    n No ChaRmu..i DOnt Wanna Meet u..


  6. #6
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    589

    T

    Default

    yes i wanna know niala ji



  7. #7
    I am Brown so ARe you DOwN? www.desirulez.net
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    5,309

    T

    Default

    i already knw u.....ur da only person who take notes in CLASS ..
    sorry dude .... Hash

  8. #8

    Default

    sure wud be funn



    αм ι тнє σηє αη∂ σηℓу?
    υz уσυ'яє тнє σηℓу σηє
    ιт єℓт ѕσ ℓσηg αη∂ ℓσηℓєу
    ωαιтιηg σя
    уσυ тσ σмє




  9. #9
    I am Brown so ARe you DOwN? www.desirulez.net
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    5,309

    T

    Default

    lol yep...
    sorry dude .... Hash

  10. #10

    Default

    yup yupppp!!


  11. #11
    σℓ∂ ρяιтнνιяαנ нαυнαη www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    2,446

    T

    Default

    yessssssss





  12. #12
    |ℓινє ☮|ℓσνє ❤|ℓαυgн ☺| www.desirulez.net
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    4,328

    T

    Talking

    Ya 4 defo.. coz she'z ma long lost sista









  13. #13
    dR Rockers www.desirulez.net
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    942

    T

    Default

    for sure





  14. #14
    Retired Staff www.desirulez.net
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3,339

    T

    Default

    thanks
    love to meet



  15. #15
    |ℓινє ☮|ℓσνє ❤|ℓαυgн ☺| www.desirulez.net
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    4,328

    T

    Default

    Yuppy









  16. #16

    Default

    yup for suree wud be fun



    αм ι тнє σηє αη∂ σηℓу?
    υz уσυ'яє тнє σηℓу σηє
    ιт єℓт ѕσ ℓσηg αη∂ ℓσηℓєу
    ωαιтιηg σя
    уσυ тσ σмє




  17. #17

    Default

    no.. because i'm scared she'll make me watch Bidaai


  18. #18
    o.O♥Why Cant U See U Belong Wid Me♥O.o www.desirulez.net
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    4,348

    T

    Default

    prabby i wont make u watch bidaai
    sure y not Prabyy


  19. #19
    σℓ∂ ρяιтнνιяαנ нαυнαη www.desirulez.net
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    2,446

    T

    Default

    yes i would like to meet u falky





  20. #20

    Default

    LMAOO at dynamiteee
    aww guys im not that meann ..lol

    and for sure man since ruchira ROX



    αм ι тнє σηє αη∂ σηℓу?
    υz уσυ'яє тнє σηℓу σηє
    ιт єℓт ѕσ ℓσηg αη∂ ℓσηℓєу
    ωαιтιηg σя
    уσυ тσ σмє




 

 
Page 1 of 5 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •